Ullared = Märkeskläder?

Min mamma var på Ullared (Ge-Kås) i helgen och då fick jag ett samtal som löd ungefär så här:

Mamma: Hej! Ed Hardy, är det ett dyrt märke?
Jag: Ed Hardy?? Ja, dyrt och fult. (Jag är nämligen inte så förtjust i just Ed Hardy)
Mamma: Okej, för jag ser en t-shirt här med ett tattoo tryck på för 249 kr.
Jag: Okej, men jag vill inte ha någon. Men tack ändå.

Så mamma hittade alltså Ed Hardy på Ullared, hon köpte en Peak Performance tröja till min bror. Så nu säljer Ullared märkeskläder. Det är ju bra för alla märkesglada människor som kanske behöver inse att kläder måste inte kosta 500 och mer för att vara snygga. Kan samhället lära sig något av detta kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback