Min underbara säng :)

 Inatt insåg jag en mycket bra grej med min säng :) Jag har en 160x200 cm säng med en sängram som har träkanter på sidorna som man kan ställa saker på :) Alltså, min säng får plats med så mkt mer än bara mig. T.ex så sover jag oftast med datorn på ena sidan sängen (orkar aldrig ställa ner den på golvet) och på andra sidan i sängen ligger mobilen så jag ska slippa sträcka mig så lång när alarmet går. Jag själv sover självklart i mitten av sängen (det känns lyxigast så). Sen omges jag av åtta kuddar, fast jag sover bara på två. Resten är till för att skapa en känsla av att jag inte är ensam i sängen. Sen har jag lånat mamma och pappas gigantiska dubbeltäcke som dom brukar ha i husvagnen. Det täcker hela sängen :)



Så här ser den ut typ, fast min säng är i ljus ek.

Kommentarer
Postat av: sabina

haha 8 kudar tillkänsla av att man inte ligger ensam ;p tokiga kvinna!

2010-02-12 @ 20:35:56
URL: http://ingenallssomjag.blogg.se/
Postat av: CARRO

Ser mysig ut!

2010-02-16 @ 11:32:03
URL: http://carropallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback